Forum: den nya ÅF-zonen har äntligen gått LIVE! - Forum

Jump to content

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

den nya ÅF-zonen har äntligen gått LIVE!

#1 User is offline   Mortekai Icon

• Administrator
  • Icon
  • Group: Administrators
  • LocationFalun

Posted 09 March 2010 - 07:33 AM

Efter ca en och en halv månads betatestning av den nya ÅF-zonen tycker vi nu att det är dags att dra ur pluggen på vår gamla trotjänare. Den har några år på nacken, men har genom åren utfört det den var byggd för att göra. Nu är det dock dags för nya fräscha tag, dags att inleda en nya era. Låt oss därför ta en tyst minut då vi skickar en veteran till den sista vilan, RIP.

Det här ska vi dock inte deppa över för idag är även en glädjens dag, det som sagt dags att äntligen ge fria tyglar till vår nya imponerande ÅF-zon. Är du en av dem som ihärdigt hållit dig kvar vid det gamla systemet så är jag ledsen, men idag kommer du ta klivet in i framtiden.
Och varför skulle man inte vilja göra det? Med vår nya ÅF-zon med sina bättre sökfunktioner, bättre kundhantering och sitt API som gör det möjligt för dig att sälja våra tjänster via din egen hemsida får du möjligheter du tidigare bara kunde drömma om. Tro mig mina vänner, skillnaden är enorm.

Nu är jag dock ingen elak kille som tänker kasta in er i en ny era utan kompass och karta. Längre ned har ni en utförlig guide över hur den nya häftiga ÅF-zonen fungerar.

Att den är så sjukt häftig och fungerar så bra som den gör idag beror mycket på ert hängivna stöd. Vi har fått fantastiskt mycket bra feedback från er och det kan jag inte göra annat än att bocka och buga för ni är ta mig tusan det bästa gänget jag någonsin haft äran att arbeta med. Med er hjälp har det hänt en hel del sen betalanseringen i mitten av Januari och idag är den galet nog ännu bättre än den var då. Att den är så sjukt häftig och fungerar så bra som den gör idag beror mycket på ert hängivna stöd. Vi har fått fantastiskt mycket bra feedback från er och det kan jag inte göra annat än att bocka och buga för ni är ta mig tusan det bästa gänget jag någonsin haft äran att arbeta med. Med er hjälp har det hänt en hel del sen betalanseringen i mitten av Januari och idag är den galet nog ännu bättre än den var då. Idag t ex går den inte bara live, den lanseras även på engelska.

en signatur...
0

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users